Search:

Type: Posts; User: Ossington Mental Youth

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.24 seconds.

  1. Sticky: Agreed 100%, it's fucking stupid.

    Agreed 100%, it's fucking stupid.
  2. Sticky: *news flash: Fraser traded* Hahahahahs

    *news flash: Fraser traded*
    Hahahahahs
  3. Sticky: Delgado was great when he came. Had a shit 2018...

    Delgado was great when he came. Had a shit 2018 but bounced back hard last season and proved he's ready to go this season last night. It's crazy but the last two games have shown we don't need...
  4. Achara looked like he had been playing with Pozo...

    Achara looked like he had been playing with Pozo and Jozy for years, hope he can stay fit cuz he looks like a player
  5. Not a great game for Gallardo but we know a) he...

    Not a great game for Gallardo but we know a) he was recently injured, b) he's still adjusting to team play. Time will tell whether he's any good for sure, obviously has speed and was regarded as a...
  6. Id prob stick local, not necessarily bank but...

    Id prob stick local, not necessarily bank but maybe someone who was around at that time and specific to Toronto like Omni1/CFMT or some shit




    Thanks man, as of rn its a one off, original...
  7. That's a fun idea for sure or Pizza Nova ...

    That's a fun idea for sure or Pizza Nova



    Ah the old sponsor no sponsor argument.

    Honestly I'm still trying to figure out what direction I want to go in whether it's a exact model of what...
  8. Defo will do! Thanks man! Much...

    Defo will do!



    Thanks man! Much appreciated! Secretly hoping TFC will rip off my rip off design
  9. Time and place for minimalism but I do love me...

    Time and place for minimalism but I do love me some loud
  10. Oooooo also very nice, very specific. Had thought...

    Oooooo also very nice, very specific. Had thought of Labatts like Nottingham too
  11. Oooo like that idea too. A Toronto specific...

    Oooo like that idea too. A Toronto specific sponsor from that time would be great
  12. Throw back kit (that never existed)

    found a blank bruised tomato (banana in the case of Arsenal). My buddy suggested i toss a badge on it and after contact with some unadventurous print shops i just bought a badge online and ironed it...
  13. Sticky: Yep, check and see how many games he's played in...

    Yep, check and see how many games he's played in how many years. I'm sure NE turf will be great for him.

    Players may want to play under Henry the player but let's see how long that lasts under...
  14. Think anyone with any sense will laugh at the...

    Think anyone with any sense will laugh at the suggestion that Q is corrupt
  15. Ah prob should have been a win, some shit calls,...

    Ah prob should have been a win, some shit calls, that free kick was insane too
  16. Realistically thsts most teams in the league,...

    Realistically thsts most teams in the league, parity doesn't allow for much depth
  17. I'll wait til the end of the season or even for...

    I'll wait til the end of the season or even for it to begin before I claim anything to be a failure
  18. yeah couldnt ever give less than a shit for that...

    yeah couldnt ever give less than a shit for that team. Hope they get destroyed. Canada can earn its second place otherways surely.
  19. Inclined to agree. It's just not as simple as...

    Inclined to agree. It's just not as simple as they think. Other thing too is why bother to have a rule like this when LA will just sign an aging super star eventually going against that rule anyways....
  20. Never understood why people felt that was the...

    Never understood why people felt that was the crowd that TFC needed to attract. Short term and short sighted.
  21. Exactly who I meant hahaha I expect the FO have...

    Exactly who I meant hahaha I expect the FO have some idea, they just won't let on
  22. We genuinely have no clue how much we have to...

    We genuinely have no clue how much we have to spend or what the new cap rules are. Wouldn't sweat it rn.
  23. Played for scheiss HSV, close enough

    Played for scheiss HSV, close enough
  24. I'd argue it's not as it's sole focus is on...

    I'd argue it's not as it's sole focus is on seating and whether people renewed, people will come etc etc. Agree to disagree.
  25. You guys should start a thread about seating and...

    You guys should start a thread about seating and tickets elsewhere pls. Also inclined to agree with the name change to this thread.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4